۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

قبض آب

دیییینگ
دینگ دییینگ

-کیه؟
-مامور آبم خانم کنتور آبتون رو میخوام بازدید کنم.
-که چی بشه؟!
-ببینیم چقدر آب استفاده کردین و بعدش براتون صورتحسابشو بیاریم.
-بعدش؟
-هیچی دیگه،قبض آب میاد در خونتون و شما هم باید لطف کنید پرداخت کنید.
-نمیخوام...آقا اصلا من نمیخوام...نمیخوام پول آب بدم.
 ببینم مگه شما نگفته بودین که تو انقلاب اسلامی نباید پول آب و برق و گاز بدیم...ها ...مگه شما نگفته بودین!!!؟
-نه خانم من غلط کنم همچین حرفیو زده باشم،امام خمینی گفته بود.من مامورم و معذور.
-من نمیدونم کی گفته ، هر کی گفته گفته، به هر حال گفته دیگه...
 من توی یه مملکت جمهوری اسلامی زندگی میکنم، پس نباید پول آب بدم، جا افتاد؟ یا بگم شوهرم بیاد دم در...؟ ها؟!
-نه خانم...نه... لازم نیست. مزاحم آقاتون نمیشم.
 من میرم،ولی اگه بعدا از طرف سازمان اومدن آبتونو قطع کردن ، نگی نگفتیاااا...!
.
.
.
-خوب حالا... چرا قهر میکنی! بیا تو ببین، فقط قربونت واسمون کم بزنیا...
بیا تو،بیا تو واست یه چاییم بریزم خستگیت در ره بیا...!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر